Здравейте колеги, какви коне могат да се извадят с такава турбина на 1.9 jtd 140hp? Какво друго е нужно да смени и преправи и какъв надув може да понесе въпросното турбо?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбо gt2256v на 1.9 jtd 16v
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от radibiserow Покажи съобщениеЗдравейте колеги, какви коне могат да се извадят с такава турбина на 1.9 jtd 140hp? Какво друго е нужно да смени и преправи и какъв надув може да понесе въпросното турбо?
-
Първоначално публикувано от radibiserow Покажи съобщениеЗдравейте колеги, какви коне могат да се извадят с такава турбина на 1.9 jtd 140hp? Какво друго е нужно да смени и преправи и какъв надув може да понесе въпросното турбо?Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
За да не отварям нова тема, какъв е максималния безопасни лимит на стоковото турбо на 1.9 JTDM 140 и съединител? Гледам че повечето чипове не са повече от 170 коня. Има ли смисъл от кулер/генерация/алуминиви тръби и силикови пътища при това положение?
Comment
-
Първоначално публикувано от C-e-c-o Покажи съобщениеЗа да не отварям нова тема, какъв е максималния безопасни лимит на стоковото турбо на 1.9 JTDM 140 и съединител? Гледам че повечето чипове не са повече от 170 коня. Има ли смисъл от кулер/генерация/алуминиви тръби и силикови пътища при това положение?
180-185 коня става без проблеми.
Със стоковото турбо и съединител, само разкарани катализатори и затапен ЕГР.
Comment
-
Нека по-запознатите да кажат 1.9 140 с ремапа кое е по-добре за втората стъпка?
1. Кулер и пътища
2. По-голяма студена част на турбото
3. Генерация
4... вие предложете?
Идеята е примерно ремапа + още 500лв за подобрения.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение180-185 коня става без проблеми.
Със стоковото турбо и съединител, само разкарани катализатори и затапен ЕГР.
Comment
-
Вихрови клапи имат след 2005-2006 , цф4 моторите по 150 и 170 коня. Те са JTDm.
Teя по 140 и 150 преди 2005 нямат вихрови клапи, цф3 са и се водят JTD M-jet.
Разликата е в налягането на рейла и броя впръсквания на такт.
Цф4 моторите се ремапват до повече коне.
А катализатора в даунпайпа е хубаво да се махне, щото държи много жега на турбото.
Сменя се с нещо такова - http://www.extreme-tuning.bg/bg/prod...lfa-SAAB-decat
Comment
Comment